سریال جدید 94 جدیدترین سریال های سال 94 به صورت رایگان و با لینک مستقیم94

دانلود سریال های سال 94
ایمیل :

بنر ویژه

loading
لا اله الا اللّه الملک الحق المبین | ر

سریال جدید,دانلود سریال جدید,سریال جدید سال 94,جدیدترین سریال های سال 94

  • ۰
  • ۰

حقوق فرهنگیان در سال 94 | «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/حقوق-فرهنگیان/
  • معوقات فرهنگیان در سال 94 را میتوانید پیگیری کنید,طرح رتبه بندی معلمان در سال 94 و فرهنگیان در سال 94 به چه شیوه ای خواهد بود,جددیتنری خبرها از معوقات سال 94 و امتیاز بندی و رتبه بندی معلمان در سال 94,بیمه طلایی فرهنگیان و معلمان در سال 94 و افزایش حقوق دانشجومعلمان و عکس های جدید از فانی در سفر اصفهان و اخبار جدید از افزایش حقوق معلمان درسال های جدید سال 94,حقوق معلمان درسال 94 بع چه شکلی خواهد بود,پیگیری حقوق معلمان و کسر حقوق های فراوان به دلایل مختلف را میتوانید مشاهده کنید.
    در یک کلام جدید ترین اخبار معوقات فرهنگیان و طرح های رتبه بندی فرهنگیاو و امتیاز بندی معلمان و فرهنگیان و افزاشی حقوقشان را میتوانید پیگکیری کنید.
     
    4 days ago - خبر ۲۷ اسفند ۹۳ – افزایش تا ۵۰ درصدی امتیاز حق شغل حقوق معلمان از مهرماه ۹۴ ... فانی گفت: امسال همچنین طرح رتبه بندی معلمان را که در آخرین جلسه هیئت .... وی درباره علت دیرکرد در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با وجود آنکه در طول ...
  •  
    فانی: افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان/ چند درصد معلمان مشمول طرح می‌شوند؟ ... طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش در ... شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این ...
  • اخبار رتبه بندی معلمان - قطره

    www.ghatreh.com/news/...رتبه%20بندی%20معلمان/...
  •  
    چرایی اعتراض معلمان به احکام حقوقی، طرح رتبه بندی و عملکرد صدا و سیما ... عمده ای از معوقات و مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: هم اکنون چند ماه از حق التدریس معلمان باقی مانده است ... وی در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان افزود: پیرامون افزایش حقوق معلمان و ...
  •  
    رتبه‌بندی معلمان سبب ایجاد انگیزه و رقابت مثبت بین معلمان خواهد شد، ضمن آنکه با اجرای این طرح نه تنها پویایی و سیستم جذب و ... فرهنگیان با ۲۵ سال خدمت می توانند بازنشسته شوند ... امتیاز مثبت ... افزایش حقوق معلمان با اجرای نظام رتبه بندی.
  •  
    Mar 13, 2015 - رتبه‌های بعدی شامل رتبه‌های دو، سه و چهار است که فرهنگیان با توجه به مدرک ... افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان 100 یا 150هزار ... امتیازات ویژه برای معلمان پژوهشگر در لایحه رتبه بندی معلمان ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸; خبر ...
  •  
    Mar 18, 2015 - معلمان از ۱۵ تا۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه ۱۳۹۴ برخوردار میشوند… ... قاضی‌پورخطاب به دولتمردان: برای افزایش حقوق فرهنگیان لایحه ارائه دهید .... رتبه بندی همش کشک است ما حقوق مساوی باسایر کارمندان راخواستاریم .
  • خبر های "مهم" فرهنگیان - نظام رتبه بندی معلمان

    teacher-news.blogfa.com/tag/نظام-رتبه-بندی-معلمان
  •  
    ضرورت بازنگری دوباره طرح رتبه‌بندی معلمان/ رابطه معلم با شاگرد مختص سنین .... هر معلمی که به این سطح از توانایی‌های علمی رسید از مزایا و امتیاز آن رتبه بهره مند می‌شود. ... که باعث ارتقای منزلت اجتماعی و به تبع آن به افزایش حقوق معلمان منتهی می‌شد.
  •  
    3 days ago - پس از یک سال وقفه، قرار است طرح رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی شود و ... آنها می‌خواهند بدانند افزایش حقوق 160تا 600هزار تومانی دقیقا شامل چند درصد از معلمان می‌شود؟ ... براساس طرح رتبه بندی معلمان، فرهنگیان در 4گروه و طبقه رتبه بندی ... از 15، 25، 35و 50درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهر94برخوردار خواهند شد.
  •  
    3- رفع اشکال در محاسبه امتیاز فوق العاده شغل پرسنل مازاد از نوع وضعیت حقوقی 97 . ... دولت با رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازحق شغل موافقت کرد .... وی درباره علت دیرکرد در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با وجود آنکه در طول سال 93 بخشی از این ...
Translate this page
Fars News Agency
 

Mar 4, 2015 - وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و ... وی در پاسخ به این پرسش که معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت .... فقط بلدن مردم رو سرگرم مطالبات و نظام رتبه بندی کنن. ... مگه ازمون میگیرن برای افزایش حقوق مگه سال بشال برای افزایش حقوق ارزشیابی میکنن؟

معلمان سمیرم

darya56.blogfa.com/
  •  
    ... از معوقات و مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: هم‌اکنون چند ماه از حق‌التدریس معلمان باقی مانده است که باید پرداخت شود. ... منادی در ادامه در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد:‌ مجلس در تدوین طرح ... عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در طرح رتبه‌بندی 70 درصد فرهنگیان در رتبه نخست دسته بندی ... جزئیات افزایش حقوق معلمان در سال ۹۴.
  • موافقت دولت با رتبه بندی معلمان و افزایش امتیاز حق شغل ...

    www.salamatnews.com › سلامت اجتماعیرفاه اجتماعی
  •  
    Mar 18, 2015 - هیئت وزیران در جلسه امروز با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد. ... معلمان از ۱۵ تا۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه ۱۳۹۴ برخوردار میشوند ... توسعه اشتغال و افزایش رقابت‌پذیری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از مصوبات این جلسه هیئت وزیران بود ... ابهام در چگونگی افزایش حقوق فرهنگیان · وعده افزایش حقوق معلمان بدون ...
  •  
    2 days ago - وی افزود: ‌مقرر شد تا نظام رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیگری به صورت کامل‌تر مورد بحث ... در بخش نخست باید در امتیازات پایه حقوقی فرهنگیان تفاوت‌هایی ایجاد شود و در ... می‌یابند تا در رابطه با پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان جدی‌تر اقدام کنند. ... تامین منابع مالی اصلی‌ترین مشکل اجرای نظام رتبه بندی معلمان (50.1) ...
  • جزئیاتی در خصوص برابری فوق‌العاده شغل تأمین بار مالی ...

    boxiaozui.com/.../جزئیاتی+در+خصوص+برابری+فو...
  •  
    افزایش فوق العاده شغل معلمان با طرح نظام رتبه بندی/استخدام 5 هزارنفر ... رتبه بندی و چند سوال درخصوص گروه‌ بندی و افزایش حقوق فرهنگیان ... که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح از سوی فرهنگیان ... ردیف جداگانه برای کمک به معیشت فرهنگیان و بازپرداخت معوقات اختصاص یافته است.
  •  
    نشر توسط:حقوق معلم و کارگر مارس 8, 2015 درمعلمان 20 نظرات ... دوماً طرح رتبه بندی معلمین بر پایه فاکتورهای تنظیم شده که همه ی آنها ساز و کارها ی مدون و درستی برای سنجش ... ب- رسیدن به امتیازات ذکر شده (بنا به اظهارات معاون محترم وزیر) نهایتا 70 درصد به حق شاغل معلمین ... احکام افزایش حقوق فرهنگیان شهر تهران در سال ۹۴ صادر شد.
  •  
    Mar 18, 2015 - نشر توسط:حقوق معلم و کارگر 23 روز قبل درمعلمان 239 نظرات ... خود به واژه های نخ نمای «مطالبات»و «معوقات» متوسل شده وعده ی پرداخت آن ها را می دهند. .... مطلب بعدی → اعتراض تشکل های کارگری به افزایش ناچیز حداقل دستمزد سال آینده ... تومان به حقوق فرهنگیان با توجه به تصویب طرح رتبه بندی معلم ها اضافه می شود.
  • آموزشیاران 82

    ay1359.blogfa.com/
  •  
    وی در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان افزود: پیرامون افزایش حقوق معلمان و ... اظهار داشت: جلسه‌ای پیرامون مصوبه هیأت دولت در خصوص رتبه بندی معلمان با حضور .... است؛ حالا ارزیابی در آموزش و پرورش صورت گرفته و 3 امتیاز داده شده است تا اگر ..... آخرین اخبار از پرداخت معوقات فرهنگیان/ ارایه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس در هفته آتی.
  •  
    Mar 26, 2015 - مجله خبری فرهنگیانرتبه بندی معلمان پس از کش‌وقوس‌ فراوان در واپسین روزهای سال ۹۳ توسط هیئت دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنکیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این ... با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  • زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ :: متن اهنگ

    persiantext.blog.ir/.../زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-...
  •  
    4 days ago - خبر ۵ فروردین ۹۴: دلیل اعتراضات معلمان و فرهنگیان چیست؟ ... وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق و مزایایی که در طرح رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده ... و مشکلات معلمان اظهار داشت: در همین خصوص طرح نظام رتبه بندی سنجش صلاحیت، در ..... وی گفت: طبق این قانون دستگاهها می توانند کمتر از این امتیاز در نظر بگیرند ...
  • جوابیه جدید وزارت «آموزش وپرورش» درخصوص رتبه بندی ...

    acvo.biz/.../جوابیه+جدید+وزارت+«آموزش+وپرورش»+در...
 

افزایش امتیازات رفاهی معلمان در سال ۹۴ ... ای استخدام : ارائه نظرات فرهنگیان درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس .... رتبه بندی معلمان و افزایش ۱۵۰هزارتومانی حقوق ها ..... خسرو نظری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پرداخت معوقات فرهنگیان و ..

رتبه‌ بندی «معلمان» برای افزایش حقوق! - زمان

www.zamannews.ir/.../16456-رتبه-بندی-معلمان-برای...
  •  
    Mar 13, 2015 - وی افزود:‌ افزایش ارتقای کیفیت معیشت و آموزش و پژوهش معلمان اهداف اصلی طرح ... تمهیداتی فراهم شود که طی دوره‌های ضمن خدمت به عنوان امتیاز برای معلمان محسوب شود. ... افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان 100 یا 150 هزار تومانی که اعلام ... کف حقوق معلمان‌ افزایش می‌یابد · آغاز پرداخت معوقات «فرهنگیان» ...
  • پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 / اجرای نظام ...

    downloadsoftha.blogsky.com/.../پرداخت-مطالبات-فره...
  •  
    Mar 4, 2015 - الف - جزئیات نظام رتبه‌بندی و افزایش حقوق معلمان. .... آخرین اخبار از پرداخت معوقات فرهنگیان/ارایه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس طی هفته .
  •  
    Mar 15, 2015 - ناصحی درباره گلایه های فرهنگیان نسبت به حقوق و مزایا بیان ... وی تصریح کرد:درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم. برچسب‌ها: افزایزش حقوقمعلمآموزش و پرورشمجلسرتبه بندی.
  •  
    3 days ago - معلمان و فرهنگیان نظرشان درباره لایحه رتبه بندی را به مجلس ارائه-نماینده|خبر پو ... جزئیات جدید از از افزایش حقوق معلمان از ۱۵۰ تا ۷۰۰هزار تومان !
  •  
    Mar 24, 2015 - رتبه بندی معلمان در واپسین روزهای سال ۹۳ تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح از ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ۱۵۰ ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  • چرا فرهنگیان به طرح رتبه بندی معلمان خوشبین نیستند؟

    moallempress.ir/.../چرا-فرهنگیان-به-طرح-رتبه-بندی...
  •  
    در حقیقت روح حاکم بر طرح رتبه‌بندی معلمان افزایش کیفیت کار آنهاست و اینکه معلمان در حوزه‌های ... وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری از بین نمی‌رود. ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود. ... استاد معلم 300 تومان حقوق (هیچ معلمی به این مقام نمیرسه)، دانشیار معلم 200 هزار تومان ...
  •  
    Mar 13, 2015 - رتبه بندی معلمان برای افزایش حقوق - اخبارآموزش وپرورش. ... کلیات طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت بررسی شد و بر این اساس فرهنگیان در چهار رتبه ... تمهیداتی فراهم شود که طی دوره‌های ضمن خدمت به عنوان امتیاز برای معلمان محسوب شود.
  •  
    Mar 24, 2015 - به گزارش تسنیم، طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه ... و گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف توانسته بخشی از امتیازات را کسب کند از ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  • رتبه بندی معلمان، طرح رتبه بندی معلمان، نظام جدید ... - اینار نیوز

    inar.ir/?tag=رتبه-بندی-معلمان،...رتبه-بندی-معلمان
  •  
    سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تمامی فرهنگیان شامل نظام رتبه‌بندی می‌شوند. ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ... اینار : حتما این روز ها در مورد محبث داغ رتبه بندی معلمان شنیده اید! می گویند یکی از ... افزایش ۵۰ درصدی حقوق از مهر ماه ۹۴! ۰۴ فروردین ۱۳۹۴ ۲ ...
  •  
    رتبه بندی و چند سوال درخصوص گروه‌ بندی و افزایش حقوق فرهنگیان. ۱۸ فروردین ... افزایش ۵۰ درصدی حقوق از مهر ماه ۹۴! ... یک معلم لرزه بر تن داعش انداخته است-عکس.

    معلمان چند درصد استاد در طرح رتبه بندی حقوق میگیرند

    farzan139.finderblog.ir/.../معلمان+چند+درصد+استاد+در...
  •  
    رتبه‌بندی معلمان در ۴ مرحله از ارکان نظام رتبه بندی معلمان است که پایین‌ترین سطح مربی .... در این طرح معلمان بر اساس امتیازات کسب شده در سه رتبه «ارشد، خبره و عالی» طبقه‌بندی می‌شدند. ... خبری خوش برای «فرهنگیان» کف حقوق معلمان‌ افزایش می‌یابد .... معوقات و شاید دیون فرهنگیان و اجرای رتبه بندی مشکلات فرهنگیان تمام میشه !
  • جزئیاتی در خصوص برابری فوق‌العاده شغل تأمین بار مالی ...

    www.hastiblog.ir/.../جزئیاتی+در+خصوص+برابری+ف...
  •  
    طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش در سال ۹۳ بود. ... تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح از ... جزئیات رتبه‌بندی معلمان برای افزایش حقوق ... دیگر ردیف جداگانه برای کمک به معیشت فرهنگیان و بازپرداخت معوقات اختصاص یافته است.
  •  
    Mar 15, 2015 - افزایش ناچیز حقوق و دستمزد معلمان در این سال ها، کفاف هزینه های زندگی معلمان را نمی دهد ... وی افزود:«اگر اجازه دهید کمی درباره شیوه رتبه بندی فرهنگیان در این ... نوشتن کتاب امتیاز دارد،اما این بخش از امتیازها برای ارتقای رتبه های ...
  •  
    Mar 25, 2015 - اخبار جامعه فرهنگیان, خبرگزاری فرهنگیان, طرح رتبه بندی معلمان, ... که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنکیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  •  
    دفاع آموزش و پرورش از اجرای نظام رتبه بندی معلمان / +پاسخ دکتر رزاقی .... وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق و مزایایی که در طرح رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده .... وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، امتیازات قانون مدیریت .... و پرورش حل نشده است و معوقات بسیاری بر دوش ساختار اداری و مالی آن سنگینی می‌کند.
  •  
    Mar 24, 2015 - به گزارش پارس، طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه ... وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، امتیازات قانون ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  • برچسب ها - رتبه بندی معلمان - شفا آنلاین

    shafaonline.ir/fa/tag/1/رتبه%20بندی%20معلمان
  •  
    نظام رتبه بندی معلمان افزایش 160 تا 600 هزارتومانی حقوق... کد خبر: ۵۷۳۷۳ تاریخ انتشار: ... لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده تقدیم مجلس می شود/موعد پرداخت مطالبات فرهنگیان ... طرح رتبه بندی معلمان دارای امتیاز خواهند بود فانی ادامه... داد لایحه رتبه ...
  •  
    وی در ادامه در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، گفت: امید است در روزهای باقی مانده سال 93 این طرح به مجلس ... را در این طرح کسب خواهند کرد و فوق العاده شغل آنان نیز متناسب با این امتیازات افزایش خواهد یافت. ... افزایش حداقل ۱۵۰هزار تومانی حقوق فرهنگیان.
  • رتبه بندی معلمان - فردا

    www.fardanews.com/fa/tag/.../رتبه%20بندی%20معلم...
  •  
    سخنان زیبا معلمان و فرهنگیان در کشور همواره با مشکلات... هنوز نتوانسته نه ... وزیر آموزش و پرورش گفت حقوق دریافتی معلمان از ۱۶۰... مهر علی ... رتبه‌ بندی معلمان کشور برای افزایش حقوق .... این لایحه دارای امتیازات اساسی برای معلمان پژوهشگر است که.
  • روزنامه اعتماد93/12/13: فراز و فرود طرح رتبه بندی معلمان گروه ...

    www.magiran.com/npview.asp?ID=3122684 - Translate this page
     
    Mar 4, 2015 - رتبه بندی معلمان در پیج کمیسیون اجتماعی دولت: کمتر از سه هفته به پایان ... از جداول فعالیت ها، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی های ملی برای رتبه بندی .... باری، هدف من از این نوشته، به هیچ رو، مخالفت با افزایش حقوق فرهنگیان نیست.

    | معیار رتبه بندی معلمان درسال 94 اجرا می شود؟

    yashilyarpaqaz.3mf.ir/.../معیار+رتبه+بندی+معلمان+در...
  •  
    ای استخدام : ارائه نظرات فرهنگیان درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس ... بندی معلمان. امروزه مسولان آموزش و پرورش چنان وانمود میکنند که با پرداخت معوقات و شاید دیون فرهنگیان و اجرای رتبه بندی مشکلات فرهنگیان تمام میشه !! اولا جداول امتیاز آور رتبه بندی از جدول مندلیف هم مشکلتر است . .... رتبه‌ بندی معلمان کشور برای افزایش حقوق.
  •  
    درخواست قاضی‌پور برای ارائه لایحه افزایش حقوق فرهنگیان · جزئیاتی در ... منادی در ادامه در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان کرد:‌ مجلس در تدوین طرح ... عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در طرح رتبه‌بندی 70 درصد فرهنگیان در رتبه نخست دسته بندی ... و در بالاترین مرحله مبلغ فوق العاده شغل فرهنگیان تا 3 برابر افزایش می‌یابد.
  •  
    شیوه نامه رتبه بندی حرفه ای معلمان (پیوست شماره 2 تصویب نامه شماره ... *هیات وزیران با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد/ افزایش ضریب حقوقی سال ۱۳۹۴ شاغلین، ۱۴ درصد ... از 15، 25، 35 و 50 درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال 1394 برخوردار خواهند شد. ... طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت بررسی شد و بر این اساس فرهنگیان در چهار رتبه ...
  • معلمان و فرهنگیان نظرشان درباره لایحه رتبه بندی را به مجلس ...

    namayande.com/.../معلمان-و-فرهنگیان-نظرشان-درباره...
  •  
    3 days ago - طرح رتبه بندی یعنی فراراز حق و حقوق معلمان و بلاتتکلیفی به خواسته ..... سازی فوق اعاده شغل صورت نگرفته بلکه امتیاز ما از ٨٠٠به ١٣٠٠تغییر .... اگه همه بارتبه بندی افزایش حقوق دارند حتی شما اقای نماینده اشکالی ... گفتند معوقات فرهنگیان تا پایان سال داده می شود ولی حرفش بود نظام رتبه بندی هم بی فا یده است ...
  •  
    Mar 5, 2015 - وی در پاسخ به این پرسش که معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی ... بطحایی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان مهمترین طرح در دست اجرا ‌برای ... به اعتقاد این عده افزایش ۱۴ درصدی حقوق اصلا جوابگوی معیشت خانواده نیست و معلمان ..... امتیاز حق شغل و افزودن مبلغ آن (رقم حاصل) به حق شغل یا حقوق سال قبل ...
  •  
    برای بررسی احکام ۱۳۹۴ و امتیاز ومبلغ فوق العاده شغل پست های سازمانی از این گزارش ... وی گفت: شاخص های رتبه بندی معلمان را تا شهریور مشخص می کنیم و به تصویب دولت ... طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت بررسی شد و بر این اساس فرهنگیان در چهار رتبه ... افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ۱۵۰ هزار تومانی که اعلام ...
  • معلمان در خصوص نظام رتبه‌بندی نظر بدهند - .:: پایگاه تحلیلی ...

    lakna.ir/.../معلمان-در-خصوص-نظام-رتبه‌بندی-نظر-بده/
  •  
    3 days ago - وی افزود: ‌مقرر شد تا نظام رتبه‌بندی معلمان در جلسه دیگری به صورت کامل‌تر مورد ... در بخش نخست باید در امتیازات پایه حقوقی فرهنگیان تفاوت‌هایی ایجاد شود و در ... می‌یابند تا در رابطه با پرداخت مطالبات و معوقات فرهنگیان جدی‌تر اقدام کنند. ... درنظام رتبه بندی بیشتربه سنوات توجه شودوحداقل مدرک برای دریافتی ...
  •  
    Mar 5, 2015 - وی در پاسخ به این پرسش که چرا امتیاز فوق العاده شغل کارکنان آموزش و پرورش به ... وی درخصوص اجرای نظام رتبه بندی معلمان بیان کرد:‌طرح رتبه بندی از سوی ... اجرا شود چرا که فرهنگیان برای مطالبه حقوق خود باید به دیوان عدالت اداری بروند. ... ناگفته‌های ضرغامی از سیما و سیاست · جزئیات افزایش حقوق معلمان در سال ...
  • زمان و تاریخ افزایش حقوق معلمان 93 و 94 | رادیو جوان

    radioyoungdownload.ir/زمان-و-تاریخ-افزایش-حقوق-م...
  •  
    Feb 21, 2015 - ... را از یمن خارج می‌کند · کمالوند: به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم · ژاوی پس از امضای قرارداد در قطر(عکس) ... اعلام زمان واریز افزایش ضریب حقوق فرهنگیان » پایگاه خبری . .... مطالبات فرهنگیان تا پایان بهمن ماه پرداخت می شود / افزایش حقوق معلمان بعد از رتبه بندی. ... الف - جزئیات نظام رتبه‌بندی و افزایش حقوق معلمان.
  • پایگاه خبری آذرنیوز - فرهنگیان

    azar-news.blogfa.com/category/13/فرهنگیان
  •  
    ... بخش عمده‌ای از معوقات و مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: هم‌اکنون چند ماه از حق‌التدریس معلمان باقی ... وی یادآور شد: عده‌ای از فرهنگیان در خصوص ارتباط نظام رتبه ‌بندی با پایه حقوق خود ابراز ... هیأت وزیران با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد/ افزایش ضریب حقوقی سال ۹۴ شاغلین ۱۴ درصد تعیین شد .... افزایش امتیازات رفاهی معلمان در سال ۹۴.
  •  
    Nov 20, 2014 - وزیر آموزش و پرورش در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: این لایحه تا آخر امسال تقدیم ... امتیاز به مطلب 5 نفر ... در راستای رسیدگی به امور فرهنگیان و معلمین به طور مستقیم آینده کشور را تضمین می کند . .... از وزیر محترم انتظار میرود مثل وزرای سابق به افزایش حقوق معلمان با توجه به نرخ تورم اقداماتی انجام دهند.
  • مطالبات و افزایش حقوق فرهنگیان | امروز - دانلود آهنگ جدید ایرانی

    sanjamusic.com/.../مطالبات-و-افزایش-حقوق-فرهنگیا...
  •  
    Feb 22, 2015 - مطالبات فرهنگیان تا پایان بهمنماه پرداخت میشود/افزایش حقوق معلمان بعد از ... وزیر آموزش و پرورش .... به این مطلب امتیاز .... برچسب‌ها: افزایش ... با اجرای رتبه بندی،فرهنگیان افزایش حقوق بیشتری خواهنداشت ... وزیر آموزش و پرورش ...
  •  
    Mar 16, 2015 - افزایش حداقل ۱۵۰هزار تومانی حقوق فرهنگیان - شهدای ایران ... وزیر آموزش و پرورش :درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ،ضمن افزایش حقوق ،امتیاز و مزایا دریافت کنیم. ... جزییات رتبه‌ بندی معلمان کشور برای افزایش حقوق در سال 94 :: پرس فان ..... طیب نیا: رقم واقعی معوقات بانکها 150 هزار میلیارد تومان است.
  • پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال 93 / اجرای نظام ...

    www.khouznews.ir/.../پرداخت-مطالبات-فرهنگیان-پی...
  •  
    Mar 4, 2015 - ... بر این اساس فوق‌العاده شغل آنها متناسب با امتیازات کسب شده افزایش پیدا خواهد کرد. وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و تصویب به ... شده و یک اعتراض صنفی در بعضی از آنها ایجاد کرده است، مطالبات و معوقات فرهنگیان است. ... افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان.
  •  
    Mar 5, 2015 - سبزوارنگار/پس از آنکه در اواخر دولت دهم طرح رتبه‌بندی معلمان مغایر قانون ... لازم از جداول فعالیت‌ها، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی‌های ملی برای رتبه‌بندی تعریف ... براساس طرح پیشنهادی نظام رتبه بندی، جذب معلمان مورد نیاز وزارت، بر اساس ... باری، هدف من از این نوشته، به هیچ رو، مخالفت با افزایش حقوق فرهنگیان نیست.
  •  
    ماده 10 : وزارت آموزش و پرورش مکلف است با اجرای نظام رتبه بندی حرفه ا ی معلمان به نحوی .... داشتن امتیازات لازم از سه ارزشیابی متوالی (منتهی به زمان درخواست در رتبه ی ... نایل شوند ،چون این طرح رتبه بندی معلم جهت افزایش حقوق فرهنگیان عزیز است .
  • خبر خوب برای معلمان در روزهای پایانی سال - شبکه خبر

    www.irinn.ir/.../خبر-خوب-برای-معلمان-در-روزهای-پایان...
  •  
    Mar 7, 2015 - وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و ... وی در پاسخ به این پرسش که معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی ... اینکه اگر قرار است! n سال دیگه طرح رتبه بندی به مجلس ارایه شود و شاید تصویب شود گفتن ندارد. ... فقط و فقط افزایش حقوق و برگرداندن شان به مقام معلمان ...
  • موافقت دولت با رتبه بندی معلمان و افزایش امتیاز حق شغل ...

    tnews.ir › سلامت اجتماعیرفاه اجتماعی
  •  
    Mar 18, 2015 - موافقت دولت با رتبه بندی معلمان و افزایش امتیاز حق شغل. ... داخلی، توسعه اشتغال و افزایش رقابت‌پذیری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از مصوبات ...
  •  
    Mar 24, 2015 - به گزارش پارس، طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه ... وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، امتیازات قانون ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۱۰۰ یا ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  • مسائل فرهنگیان - آموزگار

    amoozghar.blogfa.com/cat-1.aspx
  •  
    هیأت وزیران با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد/ افزایش ضریب حقوقی سال ۹۴ شاغلین ۱۴ درصد تعیین شد ... مطالبات فرهنگیان و نواقص طرح رتبه بندی معلمین · افزایش ...
  •  
    معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در حال نهایی شدن است. ... به ترتیب از ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال ۱۳۹۴ برخوردار خواهند شد. ... آخرین اخبار در رابطه با افزایش حقوق و عیدی فرهنگیان.
  •  
    Mar 22, 2015 - فرهنگیان صورت خود را با سیلی س. ... هیئت وزیران همچنین با رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد. ... و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال ۱۳۹۴ برخوردار خواهند شد. با تصویب دولت، افزایش ضریب حقوقی سال ۱۳۹۴ شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نظام هماهنگ پرداخت، بازنشستگان ، وظیفه‌بگیران و مشترکان ...
  • ایسنا - معلم

    isna.ir/fa/tag/.../معلم
  •  
    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از پیگیری برای افزایش حقوق و مزایای جانبی فرهنگیان خبر داد و گفت: اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان می‌تواند در این خصوص اثرگذار باشد. ... آغاز پرداخت معوقات فرهنگیان از این هفته ... وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه رتبه بندی معلمین گفت: لایحه رتبه بندی معلین با هدف افزایش انگیزه و ...
  • Translate this page
    Ministry of Education
     
    پورتال وزارت آموزش و پرورش-اصلی/افزایش حقوق معلمان ابتدایی - 14 بهمن ماه ... بندی در ارتقا جایگاه فرهنگیان مؤثر است/ تمامی فرهنگیان شامل نظام رتبه‌بندی می‌شوند ...
  •  
    Mar 5, 2015 - وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و ... اعتراض صنفی در بعضی از آنها ایجاد کرده است، مطالبات و معوقات فرهنگیان است. ... کش آنهم با طرح قصه فوق العاده شغل،مطالبات و نظام رتبه بندی مظلوم رادارد .اقای وزیر مگر نه این است که افزایش حقوق سایر کارکنان دولت ؛بانک ،دارایی ...
  • افزایش کف حقوق معلمان - کامی نیک صالحی

    www.niksalehi.com/economic/archives/228674.php
  •  
    Mar 15, 2015 - حقوق معلمان ، رتبه بندی معلمان ، طرح رتبه بندی معلمان ، افزایش حقوق معلمان,افزایش ... ناصحی درباره گلایه های فرهنگیان نسبت به حقوق و مزایا بیان کرد:پرداخت ... وی تصریح کرد:درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم. ..... آخرین اخبار از پرداخت معوقات فرهنگیان ...
  • اقتصاد آنلاین - افزایش تا 300 هزار تومانی حقوق‌ معلمان

    www.eghtesadonline.com/.../افزایش-تا-300-هزار-توما...
  •  
    Mar 18, 2015 - تصمیم‌گیری نهایی درباره لایحه رتبه ‌بندی معلمان امروز در هیأت دولت انجام خواهد ... مسئولان آموزش و پرورش حقوق معلمان از 150 تا 300 هزار تومان افزایش خواهد یافت. ... برای کسب آن رتبه، تجربه خدمت مورد نیاز، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی‌های ..... اف بر شرفتان که با این کارهای سخیف آبروی تمام فرهنگیان را بردید و نظام ...
  •  
    اعلام ضریب حقوق کارکنان قراردادی تبصره 3 ماده 2 و تبصره 4 ماده وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی .... برچسب ها: بخشنامه ضریب حقوقی سال 1394، مصوبه هیات دولت افزایش حقوق ... برچسب ها: معلمان، فرهنگیان، رتبه بندی، معاونت توسعه ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، مصوبه هیات وزیران، هیات دولت، .... امتیازات حق شاغل 18.
  • صـــــدای سلماس4 - آذربایجان غــربی - آموزش وپرورش

    azarsalmas4.blogfa.com/category/3/آموزش-وپرورش
  •  
    فرهنگیان بزرگوارجهت اطلاع از میزان افزایش حقوق ۱۳۹۴ خودتان فایل اکسل زیر را دانلود نمایید .... عثمانی با اشاره به اعلام دولت برای ارائه لایحه نظام رتبه بندی معلمان به مجلس .... اما بر اساس بخشی از این بخشنامه، مدیران و کارمندانی که مجموع امتیاز ارزیابی ..... وزیر آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم بخش عمده ای از معوقات معلمان تا قبل از ...
  • روزنامه اعتماد

    etemadnewspaper.ir/.../PrintVer.aspx?V_News...
  •  
    رتبه‌بندی معلمان در پیج کمیسیون اجتماعی دولت: کمتر از سه هفته به پایان اسفند ... لازم از جداول فعالیت‌ها، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی‌های ملی برای رتبه‌بندی تعریف شده و ... براساس طرح پیشنهادی نظام رتبه بندی، جذب معلمان مورد نیاز وزارت، بر اساس ... البته با انجام این طرح، پیش‌بینی شده که حقوق و مزایای فرهنگیان افزایش یابد و ...

    جدیدترین اخباراز افزایش 150هزارتومانی حقوق «معلمان - آی کیو ...

    www.iq7.ir/.../جدیدترین-اخباراز-افزایش-150هزارتوما...
  •  
    Mar 21, 2015 - ساعت 24 - آخرین اخبار از پرداخت معوقات فرهنگیان .... درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم. ... افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان 100 یا 150هزار تومانی که اعلام می ...
  •  
    Mar 16, 2015 - افزایش حداقل ۱۵۰هزار تومانی حقوق فرهنگیان - شهدای ایران ... وزیر آموزش و پرورش :درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ،ضمن افزایش حقوق ،امتیاز و مزایا دریافت کنیم. ... جزییات رتبه‌ بندی معلمان کشور برای افزایش حقوق در سال 94 :: پرس فان ..... طیب نیا: رقم واقعی معوقات بانکها 150 هزار میلیارد تومان است.
  • مطالبات فرهنگیان و نواقص طرح رتبه بندی معلمین - پایگاه ...

    hknews.ir/.../مطالبات-فرهنگیان-و-نواقص-طرح-رتبه-...
  •  
    Mar 11, 2015 - طرح رتبه بندی معلمین که قرار است منزلت و شان معلمان را به آنها بازگرداند. ... را گرفته و هم تفسیر های شخصی از آیین نامه حقوق عده زیادی را پایمال خواهد کرد. ... ۹- رسیدن به امتیازات ذکر شده نهایتا ۷۰ درصد به حق شغل معلمین اضافه می کند که ... ۱۲- آیا ارگان های دیگر نیز برای افزایش انگیزه بین کارکنانشان آزمون و شرط ...
  • امور اداری فرهنگیان

    porsyar.ir/detail/1661106/article/3
  •  
    Mar 2, 2015 - اضافه حقوق معلمان93 - نگرانی از افزایش‌ غیرقانونی حقوق و دستمزد در برخی دستگاههای اجرایی . ... دولت با رتبه بندی معلمان و افزایش امتیازحق شغل موافقت کرد ... معلمان از ۱۵ تا۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه ۱۳۹۴ برخوردار میشوند .... وی درباره علت دیرکرد در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با وجود آنکه در طول ...
  • حقوق فرهنگیان در سال 94 | ایران استخدام

    iranestekhdam.ir/حقوق-فرهنگیان/
  •  
    4 days ago - اخبار و اطلاعیه های میزان افزایش حقوق فرهنگیان در این صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید ... فانی افزود: برای اجرای زودتر طرح رتبه بندی معلمان این طرح را در دولت ... ۲۵، ۳۵ و ۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه سال ۱۳۹۴ برخوردار خواهند شد. .... وی درباره علت دیرکرد در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با وجود آنکه در ...
  • رتبه بندی چند سوال درخصوص گروه‌ بندی افزایش حقوق فرهنگیان

    kulbe.ir/.../رتبه+بندی+و+چند+سوال+درخصوص+گروه‌...
  •  
    رتبه بندی و چند سوال درخصوص گروه‌ بندی و افزایش حقوق فرهنگیان ... خبرگزاری فرهنگیان:رتبه بندی معلمان در آخرین روزهای سال ۹۳ توسط دولت مصوب شد و طبق .... شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح ...
  • معلمان، پیگیر افزایش حقوق و مطالبات صنفی - مرکز ...

    cdiiran.org/.../معلمان،-پیگیر-افزایش-حقوق-و-مطالبا...
  •  
    Mar 1, 2015 - در تجمع معلمان سمنانی نیز موضوع حقوق و دستمزد فرهنگیان و مقایسه آن با ... کرد که با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان که در دولت در دست بررسی است، ... ۱۵۰۰ و برای کارشناسی ارشد به بالا ۲۰۰۰ امتیاز برای افزایش فوق‌العاده شغل در ...
  •  
    Mar 11, 2015 - فرهنگیان نیوز - تدبیر : دکتر کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و ... کفاش: افزایش حقوق ناشی از لایحه رتبه بندی معلمان قابل توجه و متناسب با حقوق هیات علمی دانشگاه خواهد بود ... به تفاوت بحث معوقات و مطالبات فرهنگیان شد و دغدغه اصلی معلمان در این حوزه را نه ... تعداد بازدید: 8 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ، ...
  •  
    وی گفت: شاخص های رتبه بندی معلمان را تا شهریور مشخص می کنیم و به تصویب دولت خواهیم ... برای کمک به معیشت فرهنگیان و بازپرداخت معوقات اختصاص یافته است. ... انشالله آخر امسال در حقوق های سال 1394 علاوه بر 14% افزایش در حقوق فرهنگیان، یک .... دکتر منادی: تیم مذاکره کننده هسته ای هیچ امتیاز ذلت باری به غربی ها نداده است.
  • ارائه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس تا هفته آینده پرداخت ...

    www.agrolab.biz/.../ارائه+لایحه+رتبه+بندی+معلمان+...
  •  
    ... معوقات و مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: هم‌اکنون چند ماه از حق‌التدریس معلمان باقی مانده است ... طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش در سال ۹۳ بود. ... وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق و مزایایی که در طرح رتبه‌بندی معلمان ... دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنکیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد

    برچسب ها - رتبه بندی معلمان - عصر ایران

    www.asriran.com/fa/tag/1/رتبه%20بندی%20معلمان
  •  
    افزایش ضریب حقوقی سال 1394 شاغلین تعیین شد. مشمولانی که براساس ... فرهنگیان پرداخت شود درباره لایحه رتبه بندی معلمان اظهار کرد... کد خبر: ۳۸۵۶۲۷ تاریخ ...
  •  
    Mar 23, 2015 - تسنیم/ رتبه بندی معلمان پس از کش‌وقوس‌ فراوان در واپسین روزهای سال ۹۳ توسط هیئت دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنکیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح از ... با اشاره به اینکه افزایش حقوق ناشی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان 100 یا 150 هزار ... در واقع این مبلغ سود معوقات ما هم نمی‌شود.
  •  
    وی همچنین از پرداخت ۲۲ میلیارد تومانی مطالبات بیمه ای فرهنگیان به شرکت ... از معوقات و مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: هم‌اکنون چند ماه از حق‌التدریس معلمان باقی مانده ... در این طرح معلمان بر اساس امتیازات کسب شده در سه رتبه «ارشد، خبره و عالی» طبقه‌بندی می‌شدند. .... وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق و مزایایی که در طرح رتبه‌بندی معلمان ...
  •  
    Jul 28, 2013 - بر اساس نظام رتبه بندی معلمان چهار رتبه «مربی معلم»،«استادیار ... توصیفی,دانشگاه فرهنگیان,آموزش خانواده ها,Professional Teachers,Education ... فعالیت‌ها، کسب امتیاز لازم در ارزشیابی‌های ملی برای رتبه‌ بندی معلمان .... باید حقوق معلمان افزایش پیدامیکرد وسپس این طرح اجرامی شد آن هم نه بااین شرایط محیرالعقول .
  • ای استخدام : جزییات برابری فوق العاده و تأمین بار مالی رتبه ...

    va1.ir/ای-استخدام-جزییات-برابری-فوق-العاده-و/
  •  
    1 day ago - طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش ... رتبه بندی و افزایش حقوق ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مهمترین خبر روزهای اخیر برای . ..... ۹- رسیدن به امتیازات ذکر شده نهایتا ۷۰ درصد به فوق العاده شغل معلمین .
  • افزایش حداقل ۱۵۰هزار تومانی حقوق فرهنگیان - شهدای ایران

    shohadayeiran.com/.../افزایش-حداقل-۱۵۰هزار-تومانی-...
  •  
    Mar 15, 2015 - وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان موجب بهبود وضعیت معیشتی معلمان می شود ... وی تصریح کرد:درحال پیگیری هستیم تا از دولت برای معلمان ضمن افزایش حقوق امتیاز و مزایا دریافت کنیم. ... زمان پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان.
  • رتبه بندی معلمان - متن اهنگ

    persiantext-blogir.cleanbill.org/.../رتبه+بندی+معلمان....
  •  
    رتبه بندی معلمان و افزایش ۱۵۰هزارتومانی حقوق ها ... کلیات طرح رتبه بندی معلمان در دولت بررسی شد و بر این اساس فرهنگیان در چهار رتبه طبقه بندی می ... سال ۹۳ توسط هیئت دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنکیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد ا
  •  
    4 hours ago - پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال ۹۳/ اجرای نظام … ... جزییات رتبه‌ بندی معلمان کشور برای افزایش حقوق در سال ۹۴ … ..... فراوان در واپسین روزهای سال ۹۳ توسط هیئت دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل …
  • خانه - چند درصد معلمان مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند؟ | جستجو |

    blogreaders.ir/.../چند+درصد+معلمان+مشمول+طرح+رتبه...
  •  
    طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش در ... فانی: افزایش حقوق معلمان از ۱۶۰ تا ۶۰۰ هزار تومان/ چند درصد معلمان مشمول طرح می‌شوند؟ ... بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح از ...
  •  
    Jan 6, 2015 - چند ماه قبل، لایحه ی نظام رتبه بندی معلمان به دلیل بار مالی در مجلس تصویب نشد اما .... پاسخ بسیار ساده است زیرا آنان متوجه شدند اگر برای آموزش و پرورش امتیازات عالی در نظر بگیرند ..... ۳)چرا فقط در مورد افزایش حقوق فرهنگیان بحث می شود؟ ..... تنها چیزی که در جواب گفتند این بود که : معوقات شما را پرداخت می کنیم
  •  
    حجت الاسلام مصطفی ناصحی در گفتگویی درباره ارایه طرح رتبه بندی معلمان به مجلس ... در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان ابتدایی ... تشکل انجمن اسلامی معلمان (فرهنگیان) شهرستان تفرش در آینده ای نزدیک .... معوقات و شاید دیون فرهنگیان و اجرای رتبه بندی مشکلات فرهنگیان تمام میشه !
  • اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان در سال ۹۴

    www.kar24.rzb.ir/اخبار-حقوق-و-دستمزد-فرهنگیان-در...
  •  
    خبر ۲۷ اسفند ۹۳ – افزایش تا ۵۰ درصدی امتیاز حق شغل حقوق معلمان از مهرماه ۹۴ ... در بخشی از نظام رتبه ‌بندی حرفه‌ای معلمان و جذب و تأمین منابع انسانی آموزش و پرورش، .... وی درباره علت دیرکرد در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: با وجود آنکه در طول سال ۹۳ ...
  • رتبه بندی فرهنگیان درسال 94 - صفحه اصلی

    jock.martiknews.ir/.../رتبه+بندی+فرهنگیان+درسال+...
  •  
    Mar 3, 2015 - هفته آینده لایحه ارتقای رتبه‌‌بندی فرهنگیان در دولت تصویب می‌شود ... *افزایش حقوق براساس رتبه بندی * کلیات طرح رتبه‌بندی معلمان در دولت بررسی .... در رده بندی این ماه نیز به نظر می رسد، امتیازات فجر کاپ در بخش بانوان محاسبه ...
  •  
    6 hours ago - کاشان- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در هیات دولت به ... فانی گفت: در تلاش هستیم برای احقاق حقوق فرهنگیان تبعیض بین آنان ... راستا امسال در احکام فرهنگیان امتیازات از 800 به 1500 افزایش یافته است.
  • فوق العاده شغل فرهنگیان - The Fourth Child | فرزند چهارم

    thefourthchild.ir/list/فوق+العاده+شغل+فرهنگیان.html
  •  
    وعده آموزش و پرورش برای اصلاح امتیاز فوق‌العاده‌ شغل «فرهنگیان» ... خاستار افزایش فوق العاده شغل تمامی فرهنگیان خواهد شد که طبق این دستور حقوق و مزایایه فرهنگیان از 2میلیون تومان تا 3میلیون تومان افزایش .... افزایش فوق العاده شغل معلمان با طرح نظام رتبه بندی/استخدام 5 هزارنفر .... تمام ادارات مطالبات و معوقات پرداخت می کنن حرفی
  • تصویب بندی - مجله اینترنتی استرک

    sterc.tv/list/تصویب+بندی.html
  •  
    2 days ago - وزیر آموزش و پرورش: طرح طبقه بندی فرهنگیان فردا به مجلس تقدیم می‌شود. وزیر ... افزایش کف حقوق معلمان/ارائه طرح رتبه بندی به مجلس تا پایان هفته ... در این رده بندی تیم ملی فوتسال ایران با ۱۶۱۱ امتیاز و به علت افت امتیازی تیم ...
  • Home - معلمان استثنایی فروردین94 - صفحه اصلی

    mrm110.panila.ir/.../معلمان+استثنایی+فروردین94.ht...
  •  
    افزایش تا ۵۰ درصدی حقوق معلمان از مهرماه ۹۴ ... دولت تصویب شد که بر این اساس امتیاز حق شغل فرهنگیان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد اما این طرح ... به گزارش تسنیم، طرح رتبه بندی معلمان یکی از مهمترین اخبار جامعه فرهنگیان و آموزش وپرورش در سال ۹۳ بود. ..... معلمان،چشم انتظار رفع تبعیض · پرداخت معوقات فرهنگیان تا ۲ هفته آینده ...
  • انتقاد از بی توجهی به معیشت فرهنگیان | خبر آنتایم و ...

    khabarontime.ir/.../انتقاد-از-بی-توجهی-به-معیشت-ف...
  •  
    ... به وضعیت و معیشت فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش باید مطالبات فرهنگیان ... فرهنگیان مقابل دیوان عدالت در اعتراض به عدم اجرای صحیح امتیاز فوق‌العاده شغل ... آموزش و پرورش به شهرهای شمال اصفهان · معلمان در رابطه با رتبه بندی چه می‌گویند؟ ... و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: مطالبات فرهنگیان از جمله حقوق ...
  •  
    برچسب ها : معلمان ,پرورش ,فرهنگیان ,کشور ,مدارس ,آموزش ,توهین امیز ,معلمان ایران ... وزارتخانه برای افزایش حقوق معمول آنها، لایحه‌ای را با عنوان «لایحه رتبه بندی» ارایه و ..... امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضرب در ضریب ریالی، ...
  • پایگاه خبری خلیج فارس - فایل دون

    filedoon.ir/.../8c7e693b0d1cb6462bd913a64333121e...
  •  
    رتبه حقوقی معلمان پایین است، حرف درستی نیستیادداشت/بی‌انصافی رسانه ملی در حق ... فرهنگیان از تبعیض ها به ستوه آمده اند+فایل صوتیدانش آموز کشتی گیر ... آوای فرهنگی:رتبه بندی معلمان پس از کش‌وقوس‌ فراوان در واپسین روزهای سال ۹۳ توسط هیئت ... معلمان از ۱۵ تا۵۰ درصد افزایش امتیاز حق شغل از مهرماه ۱۳۹۴ برخوردار میشوند
    افزایش حقوق فرهنگیان در سال 4 را میتوانید مشاهده کنید,جدیدترین خبرها از حقوق معوقه ی معلمان و فرهنگیان در سراسر کشور در سال 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی